بازی فرار از اتاق بانکوک

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری ا.م.ذ 08 بهمن ، 1402 5 دقیقه

بازی فرار از اتاق بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند است که توریستی ترین شهر در دنیا می باشد ، این شهر با جاذبه های تفریحی و طبیعی که در خود جای داده است به همراه هتل های لوکس و مراکز خرید خود از مقاصد مهم گردشگری در منطقه جنوب شرق آسیا می باشد و هر سال تعداد زیادی از مسافران تور تایلند برای گردش و تفریح وارد آن می شوند. از جاذبه های توریستی بانکوک که طرفداران زیادی دارد بازی فرار از اتاق است که به مسافرانتور بانکوک پیشنهاد مشود در مدت زمان حضور خود در این شهر برای یک بار هم که شده از آن مجموعه دیدن کنند.

اتاق-فرار-بانکوک

بازی فرار از اتاق یکی از محبوب ترین جابذه های گردشگری بانکوک به شمار می رود که بیشتر افراد این تجربه را در اتاق های آیینه ای  و شهر بازی داشته اند. این بازی به گونه اس است که باید به صورت انفرادی یا به همراه تیم خود از داخل اتاق های اسرار آمیز این مجموعه فار کنید. در شهر بانکوک چندین اتاق فرار وجود دارد و موزد استقبال بیشتر گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد. از معماهای گوناگون گرفته تا پازل‌های متفاوت، آماده‌ی به چالش کشیدن شما در این اتاق‌ها می‌باشند. از آنجایی که این بازی به صورت گروهی نیز امکان‌پذیر است، برای داشتن لحظاتی مفرح در کنار خانواده ارزش امتحان را دارد.

اتاق-فرار-بانکوک

بازی فرار از اتاق

 یک فعالیت سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است که به صورت تک نفره یا گروهی قابل انجام است.

 در شهر بانکوک، چندین اتاق فرار وجود دارد که بازی در آنها می‌تواند تجربه‌ای مهیج و خاطره‌انگیز باشد.

 این اتاق‌ها شامل معماها و پازل‌های شگفت‌انگیزی هستند که شما یا گروهتان باید ذهن خود را به چالش کشیده و از اتاق فرار کنید.

 این بازی می‌تواند به صورت گروهی و همراه با دوستان یا خانواده تجربه شود و برای گردشگران تور بانکوک، یک گزینه سرگرم‌کننده باشد.

 

 

تماس فوری