استودیو نینو سارابوترا بانکوک

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری ا.م.ذ 08 بهمن ، 1402 5 دقیقه

استودیو نینو سارابوترا بانکوک

تایلند از مقاصد گردشگری در جنوب شرق آسیا است که با شهرهای مختلف خود هر سال مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی قرار میگرد. توریستی ترین شهر آن بانکوک ،پایتخت این کشور است. این شهر با هتل های لوکس و مراکز خرید و جاذبه های تفریحی و تجاری که دارد طرفداران زیادی در دنیا دارد. استودیو نینو سارابوترا از جاذبه های بانکوک است که بیشتر مسافران تور تایلند در سفر خود از آن دیدن می کنند.

استودیو-نینو-سارابوترا

استودیو نینو سارابوترا یکی از بهترین انتخاب های برای افراد علاقه مند به هنر می باشد و لحظاتی خوبی را در آن می توانند تجریه کنند. این مجموعه در ابتدای کار خود یک آژانس تبلیغاتی بوده است که با گذشت سالها و با کارهای خلاقانه ای که در زمینه‌های هنری، به‌خصوص سفالگری انجام دادند خیلی زود مشهور شد  و استودیوی آن با آثاری الهام‌بخش، میزبان هنرمندان و هنردوستان است. با بازدید از این استودیو می‌توانید هنر را با طعم بین‌المللی و تایلندی بچشید.

استودیو-نینو-سارابوترا

استودیو-نینو-سارابوترا

استودیو نینو سارابوترا

 

 یکی از جاذبه‌های هنری مهم در بانکوک، پایتخت تایلند است.

 این استودیو با آثاری الهام‌بخش، میزبان هنرمندان و هنردوستان است و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد علاقه‌مند به هنر می‌باشد.

 این مجموعه در ابتدا یک آژانس تبلیغاتی بوده و با گذشت سال‌ها و کارهای خلاقانه، به ویژه در زمینه‌های هنری از جمله سفالگری، مشهور شد.

 از استودیو نینو سارابوترا می‌توانید هنر را با طعم بین‌المللی و تایلندی بچشید. این استودیو یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای دیدن هنر معاصر و سنتی در بانکوک محسوب می‌شود

تماس فوری