باغ وحش ببرهای پوکت

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری ا.م.ذ 08 بهمن ، 1402 5 دقیقه

باغ وحش ببرهای پوکت

Phuket Tiger Zoo

پوکت یکی از محبوب ترین جزیره های دنیا می باشد که در کشور تایلند قرار دارد و با طبیعت و سواحل زیبایی که دارد در کنار جاذبه های توریستی و تفریحی خود به یکی از قطب های گردشگری در قسمت جنوب شرق آسیا تبدیل شده است و هر سال میلیون های نفر از مسافران تور تایلند برای گردش و تفریح وارد این شهر می شوند. باغ وحش ببرها یکی از جاذبه های پوکت است که برای تفریح  و گردش به همراه خانواده یکی از بهترین جاهای این جزیره زیبا می باشد.

باغ-وحش-ببر-پوکت

باغ وحش تایگر کینگدام که بیشتر آن را به اسم باغ وحش ببرهای پوکت میشناسند در قسمت جنوبی شهر پوکت واقع شده است و مساحتی آن نزدیک به چهار هکتار میباشد. مسافران تور پوکت که به این باغ وحش میروند می توانند از تعداد صد قلاده ببر که در این مجموعه زندگی می کنند دیدن کنند. مسئولان پوکت نزدیک به صد میلیون بات تایلند هزینه برای این باغ وحش کرده اند تا ان را مطابق به استاندارهای جهانی برسانند. . بخش آموزش نوازش ببرها، بخش بازی با ببرها، بخش تماشای ببرها، بخش ورود به قفسه‌ی ببرها و بخش ببرهای نوزاد، قسمت‌های مختلف این باغ وحش را تشکیل می‌دهند. در باغ وحش تایگر کینگدام پوکت امکاناتی از قبیل رستورانی با غذاهای لذیذ، سرویس بهداشتی، اینترنت رایگان پر سرعت، صندوق امانات، فروشگاه‌هایی برای خرید سوغات تایلند، مکان‌هایی برای ارائه‌ی کفش، مسیر پیاده روی، آب آشامیدنی و... وجود دارد.

### باغ وحش ببرهای پوکت

باغ وحش ببرهای پوکت یک جاذبه گردشگری معروف در شهر پوکت، تایلند است که در آن برخی از ببرها از زمان تولد تا مرگ در اسارت نگهداری می‌شوند.

این باغ وحش دارای 4 هکتار مساحت و بیش از 100 قلاده ببر می‌باشد.

 

### اطلاعات بیشتر درباره باغ وحش ببرهای پوکت:

- *مکان:*

واقع در جنوب شهر پوکت.

- *تجربه منحصر به فرد:*

 امکان نزدیک شدن به ببرها، با لمس آن‌ها و گرفتن عکس یادگاری.

- *حفظ و نجات ببرها:*

 باغ وحش ببرهای پوکت تلاش دارد برای حفظ و نجات ببرها از انقراض و پرورش آن‌ها.

- *مساحت:*

 دارای 4 هکتار زمین است.

- *تعداد ببرها:*

 بیش از 100 قلاده ببر در این باغ وحش زندگی می‌کنند.

 

معمولاً گردشگران می‌توانند به مدت 10 تا 15 دقیقه وارد قفس‌های ببرها شده و از نزدیک با این حیوانات آشنا شوند و حتی با آن‌ها بازی کنند.

 تمام درآمد حاصل از این باغ وحش صرف حفظ و پرورش ببرها می‌شود. این باغ وحش یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در پوکت است.

تماس فوری