بازار شبانه‌ی آخرِ هفته‌ پوکت

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری ا.م.ذ 08 بهمن ، 1402 5 دقیقه

بازار شبانه‌ی آخرِ هفته‌ پوکت

Phuket Weekend Night Market

پوکت یکی از محبوب ترین زجیره های تایلند است ه در حنوب غربی این شکور قرار دارد. این جزیره به دلیل داشتن طبیعت زیبا و سواحلی با آبهای شفاف و جاذبه های تفریحی و تجاری به یکی از قطب های گردشگری در منطقه جنبو شرق آسیا تبدیل شده و هر سال مورد بازدید تعداد زیادی از علاقه مندان به تور تایلند قرار می گیرد.

بازار-شبانه‌پوکت

در این جزیهر مراکز خرید و بازارهای مختلفی وجود دارد که مسافران تور پوکت می توانند داخل انها اجناس مورد نیاز و سوغاتی تهیه کنند. بازار شبانه‌ی آخرِ هفته‌ یکی از آنها می باشد. داخل این بازار میتوانید اجناس را با نرخ های مناسب و ارزان خریداری کنید. این بازار آخر هفته در پوکت برگزار می باشد و معمولا افراد زیادی از مردمان محلی و مسافران تور تایلند داخل ان می شوند. داخل این بازار میتوانید جدا از خرید کردن و گرفتن سوغاتی با فرهنگ مردم تایلند نیز آشنا شد. از جمله اجناسی که در غرفه‌های بازار شبانه‌ی آخر هفته‌ی پوکت به فروش می‌رسند می‌توان به لباس، حیوانات خانگی، اشیای عتیقه، عروسک، گوشی، لوازم الکترونیکی، زیور آلات، ساعت و... اشاره کرد، در رستوران‌های این بازار غذاهای خوشمزه‌ی تایلندی سرو می‌شود.

### بازار شبانه ی آخر هفته پوکت

بازار آخر هفته پوکت یک بازار شبانه محلی است که در خیابان چائو فا غربی واقع شده و شناخته شده به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای شبانه در پوکت است.

 این بازار انواع اجناس دست دوم، عتیقه‌جات، حیوانات زنده، سوغات و غذاهای محلی را به فروش می‌رساند.

همچنین، بازار دارای دو بخش سرپوشیده و روباز است که هر کدام اجناس متنوعی را به فروش می‌رسانند.

 این بازار یک مقصد خوب برای گشت و گذار و تجربه فعالیت‌های محلی است.

اگر شما قصد خرید هم ندارید، پیشنهاد می‌شود که سری به این بازار بزنید و از هیاهو و سرزندگی آن لذت ببرید. این بازار از ساعت 16:00 تا 22:00 در امروز یکشنبه قابل دسترسی است.

تماس فوری