فانتاسی پوکت

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری ا.م.ذ 08 بهمن ، 1402 5 دقیقه

فانتاسی پوکت

Fantasea

تایلند کشوری با آب و هوای استوایی است که در جنوب شرقی آسیا قرا دارد و شهرهای آن با جاذبه های طبیعی و تفریحی که دارند هر سال مورد بازدید میلیون های نفر گردشگر داخلی و خارجی قرار می گیرد. پوکت از معروف ترین جزیره هایی است که در این کشور وجود دارد و با طبیعت زیبا و سواحلی با ابهای زلالی که دارد محبوبیت بالایی در بین علاقه مندان به تور تایلند دارد. پارک فانتسی از جاذبه های گردشگری پوکت می باشد که هر سال تعداد زیادی از مسافران برای تفریح از آن بازدید می کنند.

فانتاسی-پوکت

پارک فانتاسی یکی از بهترین مکان های تفریحی در جزیره پوکت می باشد که مسافران تور پوکت پیشنهاد می شود حتی برای یک بار هم کگه شده در سفر خود حتما از آن دیدن کنند. در این مجموعه امکانات زیادی برای تفریح و گردش وجود دارد و یک دنیایی از سرگرمی است. علاقه مندان می توانند در فانتاسی پوکت از غاذاهای متنوعی که سرو می شوند مه کنند و لذت ببرند. این پارک بر اساس فرهنگ و تاریخ کشور تایلند طراحی و ساخته شده است و فضایی بسیار زیبا و خاص را برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است.

### فانتاسی شو پوکت

 

پارک فانتاسی شو پوکت یکی از جاذبه‌های گردشگری برجسته در تایلند است که ادغامی از سنت‌های قدیمی تایلند و تکنولوژی‌های مدرن را ارائه می‌دهد.

 

- *فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها*:

 این پارک دارای دهکده کارناوال شادی، بازی‌ها، صنایع دستی، فروشگاه‌ها، رستوران با ظرفیت ۴۰۰۰ نفر و سالن نمایش مهیج به سبک لاس وگاس است.

 همچنین، نمایش "Fantasy of a Kingdom" درباره اسطوره‌های باستانی تایلند با بهترین تکنولوژی‌های روز اجرا می‌شود.

 

- *نمایش*:

 با هنرمندان بندبازها، صدها اجراکننده، نمایش فیل‌ها و سایر حیوانات و داستان‌های عجیب و غریب، این پارک میزبان یکی از بزرگترین بوفه‌ها در آسیا نیز است.

 

- *تاریخ افتتاح*:

 این پارک در سال ۱۹۹۸ به روی عموم باز شده و محیط فرهنگی آن امکان تجربه نمایش‌های مهیج و خوردن شام در یک رستوران خاص را فراهم می‌کند.

 

- *جاذبه‌های دیگر*:

 پارک فانتاسی شو پوکت دارای مجموعه‌ای از انتخاب‌های خرید، کارناوال‌های بازی، فیل‌سواری و رستوران‌های معروف است که می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده برای گردشگران باشد.

 

به طور کلی، پارک فانتاسی شو پوکت با ارائه فعالیت‌ها و سرگرمی‌های متنوع، اجراهای هنری مهیج و ارائه غذاهای محلی و بین‌المللی، یک مقصد گردشگری جذاب در تایلند است.

تماس فوری