باغ وحش پوکت

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری ا.م.ذ 08 بهمن ، 1402 5 دقیقه

باغ وحش پوکت

پوکت یکی از زیباترین حزیره های است که در دنیا وجود دارد و از طبیعت زیبا و سواحلی با آبهای زلال برخوردار می باشد. این جزیره توریستی که از قطب های گردشگری در منطقه جنوب شرق آسیا می باشد در قسمت جنوب غربی تایلند قرار گرفته است و هر سال مورد بازدید تعداد زیادی از علاقه مندان بهتور تایلند قرار می گرد. در این شهر جاذبه های زیادی برای بازدید وجود دارد که یکی از آنها باغ وحش پوکت می باشد ، یک مکان مناسب برای تفریح کردن به همراه خانواده که لحظاتی شاد و مفرح را تجریه کنید.

باغ-وحش-پوکت

باغ وحش پوکت مجموع ای بزرگ است که مسافران تور پوکت داخل ان می توانند حیوانات مختلف را مشاهده نمایند. در این باغ وحش شامپازه هایی وجود دارد که ادای آدم وکسانی که برای برای بازدید انها میروند را در میاورند. این باغ وحش نزدیک به یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پوکت به نام معبد چالونگ قرار دارد که علاقه مندان می توانند همزمان از هر دوی این جاذبه های بازدید نمایند. در این باغ وحش تمساح هایی وجود دارند که هنرنمایی خاص خود را دارند ، همچنین فیل هایی که به رقص گروهی میپردازند.  به مسافران تور تایلند که وارد این باغ وحش می شوند پیشنهاد می‌کنیم حتما آب‌میوه‌های خوشمزه‌ای که در دکه‌های جلوی درِ باغ وحش به فروش می‌رسند را امتحان کنید. این آب‌میوه‌ها شبیه یخ در بهشت‌های خودمان هستند که با میوه‌های طبیعی استوایی و شیره نارگیل درست می‌شوند و خنکی آن‌ها در هوای گرم جزیره بسیار دلچسب است.

باغ-وحش-پوکت

باغ وحش پوکت

 یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در جزیره پوکت تایلند است که گردشگران به منظور مشاهده و تجربه حیوانات و گیاهان متنوع به آنجا می‌روند.

 

### ویژگی‌های باغ وحش پوکت:

 

- *مجموعه گسترده حیوانات*:

 این باغ وحش دارای مجموعه وسیعی از حیوانات مانند شامپانزه‌ها، تمساح‌ها، فیل‌ها، ببرها و میمون‌ها است که باعث جذب گردشگران از سراسر جهان شده است.

 

- *آکواریوم و باغ ارکیده*:

 علاوه بر حیوانات، باغ وحش پوکت دارای یک آکواریوم جذاب و باغ ارکیده‌های زیبا نیز می‌باشد که تجربه‌ی جالبی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

 

- *بخش‌های تعلیمی و تفریحی*:

 باغ وحش پوکت با ارائه بخش‌های مختلفی مانند بخش آموزشی و بخش بازی با ببرها، تجربه‌ی آموزشی و سرگرمی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

 

- *موقعیت*:

 این باغ وحش در نزدیکی معبد چالونگ واقع شده و از وسعت بسیار بالایی برخوردار است.

 

### تجربه در باغ وحش پوکت:

بازدید از باغ وحش پوکت به گردشگران امکان مشاهده حیوانات و گیاهان منحصر به فرد را ارائه می‌دهد و تجربه‌ی فراموش‌ناپذیری برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

 

به طور کلی، باغ وحش پوکت یک مقصد جذاب برای گردشگران است که امکان مشاهده حیوانات و گیاهان متنوع و تجربه‌ی آموزشی و سرگرم‌کننده را فراهم می‌کند.

تماس فوری