میدان سیام بانکوک

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری ا.م.ذ 08 بهمن ، 1402 5 دقیقه

میدان سیام بانکوک

Bangkok Siam Square

بانکوک یکی از شههرای توریستی و پایتخت تایلند است که از شهرهای شلوغ در دنیا می باشد. در این شهر مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که مسافران تور تایلند می توانند تجربه ای جدید را در این شهر داشته باشند. جاهای دیدنی بانکوک بسیار است برای نمونه یکی از آنها میدان سیام می باشد که از پر رفت و آمدترین جاهای بانکوک است که اطراف آن نیز مراکز تفریحی و دیدنی زیادی قرار گرفته است.

میدان-سیام

میدان سیام در منطقه سیام شهر بانکوک قرار دارد در کل منطقه در بر دارنده آن، اتصال به سایر مناطق تجاری و بااهمیت شهر و همچنین اتصال به سایر متجمع‌های تجاری از طریق اسکای بریج است. مسافرانتور بانکوک در این منطقه می توانند خیلی ساده دسترسی به مرکز خرید سیام سنتر/سیام دیسکاوری سنتر، مرکز خرید ام بی کی سنتر، مجتمع تجاری سیام اسکوئر وان و همچنین مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک به عنوان مهم‌ترین مجتمع تجاری پایتخت تایلند داشته باشند. دد میدان سیام مغزاه و فروشگاه های زیادی وجود دارد که از مهمترین انها می توان به آموزشگاه‌های مختلف، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، بوتیک‌های طراحی لباس، کتاب فروشی‌ها و بانک‌های متعددی اشاره کرد. . افزایش شدید محبوبیت و ارزش فروشگاه‌های اطراف میدام سیام بانکوک سبب شد آن دسته از مجتمع‌های تجاری که در اطراف منطقه سیام قرار داشتند، به فکر ایجاد راهی برای اتصال با آن بیفتند. اسکال بریج یکی از راهکارهای موفق آن‌ها بود.

میدان-سیام

*میدان سیام*

 

میدان سیام یکی از مراکز اصلی شهر بانکوک، پایتخت تایلند، است و یکی از مقصدهای گردشگری معروف در این شهر می‌باشد.

این میدان به دلیل موقعیت مرکزی و نزدیکی به مراکز خرید معتبر، هتل‌های لوکس و جاذبه‌های توریستی شناخته شده است.

 

*جاذبه‌های اطراف میدان سیام:*

1. *مراکز خرید معتبر:*

 میدان سیام معروف به خرید و خرده فروشی است و اطراف آن مراکز خرید معتبری چون سیام پاراگان و سنترال ورلد را می‌توان یافت.

2. *معابر تجاری:*

 اطراف میدان سیام معابر تجاری پرباری وجود دارد که مکانی مناسب برای خرید انواع کالاهای محلی و بین‌المللی می‌باشد.

3. *معابر گردشگری:*

 این منطقه معروف به معابری است که میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان از سراسر جهان می‌باشد.

 

*نکته مهم:*

برای اطلاعات بیشتر در مورد میدان سیام و اطراف آن، بهتر است از منابع معتبر گردشگری یا وب‌سایت‌های رسمی گردشگری تایلند استفاده نمایید.

تماس فوری