مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری ا.م.ذ 03 بهمن ، 1401 5 دقیقه

مرکز خرید  رویال گاردن پلازا پاتایا

Royal Garden Plaza

پاتایا یکی از توریستی ترین شهرها در تایلند است که هر سال مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خاریجی قرار می گیرد. طبیعت و سواحل زیبا به همراه مراکز تفریحی و تجاری که در یان شهر وجود دارد آن را در بین علاقه مندان به تور تایلند محبوب کرده است و هر روز به طرفداران آن افزوده می شود. در این شهر مراکز خرید و بازارهای مختلفی وجود دارد که مسافران تور پاتایا می توانند اجناس و سوغاتی های مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند. مرکز خرید  رویال گاردن پلازا یکی از معروف ترین و مناسب ترین مراکز خرید در این شهر می باشد که داخل آن علاوه بر خرید میتوانید از امکانات تفریحی که دارد نیز لذت ببرید.

مرکز-خرید--رویال-گاردن-پلازا-پاتایا

مرکز خرید  رویال گاردن پلازا یکی از مشهورترین مراکز خرید پاتایا می باشد که مغازه و فروشگاه های آن اجناس متنوع را با برندهای مشهور جهان به فروش میرسانند. میتوان این مجموعه را یکی از بهترین مراکز خرید در پاتایا به شمار آورد که از ویژگی های خاص وجود یک موزه می باشد که به شکل خیلی عجیب در دل این مرکز خرید وجود دارد. مسافران تور تایلند می توانند برای دیدن این موزه این موزه که به شکل یک هواپیمایی به صورت معلق است را در طبقات بالایی مرکز خرید مشاهده نمایند.

مرکز خرید  رویال گاردن پلازا در چهار طبقه ساخته شده است و برای ان دسته که دنبال مد و فشن هستند یکی از بهترین مراکز خرید می باشد. مسافرانتور پاتایا می توانند داخا لیا مجموعه زیبا از امکانات مختلفی که دارد بهره مند شوند که از مهمترین آنها می توان به وجود یک فروشگاه سوپر اسپرت بزرگ با مجموعه از لباس های ورزشی با کیفیت و لباس های ساحلی اشاره کرد. سوارووسکی (Swarovski) با جواهرات بروز و مدرن خود یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا است و با تنوع جواهرات خود همواره خانم ها را راضی نگه داشته است! اگر به اجناس ابریشمی علاقه مند هستید در اینجا کالاهای ابریشمی درجه یک جیم تامسون مانند لباس های ابریشیمی، ساک، شال و روسری و کوسن وجود دارد که وسوسه خرید را در شما ایجاد می کند و می تواند یادگاری هایی مناسب و سوغاتی با ارزش از سفر شما به تایلند باشد؛ این مکان یکی از پر بازدید ترین مراکز خرید پاتایا است.

مرکز خرید  رویال گاردن پلازا را میتوان یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا دانست و هر سال میلیون ها نفر برای خرید و تفریح از آن بازدید می کنند. چندین رستوران و کافه نیز در این مرکز خرید وجود دارد و فود کورت ها، غذاهای جزیره ای خاص، غذاهای هندی، کره ای، ایتالیایی و حتی ترکیه ای را می توانید در رستوران های این مجموعه امتحان کنید.

مرکز-خرید--رویال-گاردن-پلازا-پاتایا2

تماس فوری